Szaluj.pl Szalunki na każdą kieszeń
szalunki na każdą kieszeń

Zwroty i reklamacje

01

ZWROTY

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

PROCEDURA ZWROTU

Wszystkie towary kupione w naszym sklepie możesz zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni* od wejścia w ich posiadanie (od dnia odbioru paczki od kuriera). Należy jednak pamiętać, że koszt przesyłki zwrotnej leży po Twojej stronie. Możesz więc zwrócić towar osobiście w naszej siedzibie lub odesłać dogodną dla siebie metodą dostawy. Zaznaczamy, iż nie odbieramy paczek pobraniowych bądź wysłanych do paczkomatu.

Przy okazji zwrotu towaru prosimy również o przesłanie formularza odstąpienia od umowy, na którym znajdzie się nazwa towaru oraz jego ilość i numer konta. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od doręczenia do nas przesyłki, jednak zazwyczaj dzieje się to znacznie szybciej.

* Zwroty dotyczą zakupu na paragon fiskalny. Nie przyjmujemy zwrotów zamówień, do których wystawiona była faktura VAT (wyjątek stanowią jednoosobowe działalności gospodarcze, pod warunkiem, że zakup nie stanowi dla nich charakteru zawodowego udostępnionego na podstawie przepisów o CEiDG).

Jeżeli masz jakieś pytania bądź wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta (+48 570 555 580 / sklep@szaluj.pl)

Odstąpienie od umowy - szaluj.pl
Reklamacja towaru - szaluj.pl

REKLAMACJE

JAK REKLAMOWAĆ TOWAR

Staramy się, aby w naszej ofercie znajdowały się towary wyłącznie najwyższej jakości, jednak jeżeli masz jakiekolwiek zastrzeżenia, masz prawo do złożenia reklamacji.

Informujemy, że każdy wniosek rozpatrywany jest indywidualnie, a czas na decyzję to ustawowe 14 dni.

W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy z Działem Obsługi Klienta pod adresem sklep@szaluj.pl

Nie możemy zagwarantować uznania reklamacji w przypadku, kiedy towar uległ zniszczeniu podczas nieprawidłowego użytkowania. 

02

reklamacje

Szaluj.pl - Profesjonalna obsługa
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue