Szaluj.pl Szalunki na każdą kieszeń
szalunki na każdą kieszeń

Zwroty i reklamacje

01

ZWROTY

Odstąpienie od umowy - szaluj.pl

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

PROCEDURA ZWROTU

Wszystkie towary kupione w naszym sklepie możesz zwrócić bez podawania przyczyny w ciągu 14 dni* od wejścia w ich posiadanie (od dnia odbioru paczki od kuriera). Należy jednak pamiętać, że koszt przesyłki zwrotnej leży po Twojej stronie. Możesz więc zwrócić towar osobiście w naszej siedzibie lub odesłać dogodną dla siebie metodą dostawy. Zaznaczamy, iż nie odbieramy paczek pobraniowych bądź wysłanych do paczkomatu.

Przy okazji zwrotu towaru prosimy również o przesłanie formularza odstąpienia od umowy, na którym znajdzie się nazwa towaru oraz jego ilość i numer konta. Zwrot pieniędzy następuje w ciągu 14 dni od doręczenia do nas przesyłki, jednak zazwyczaj dzieje się to znacznie szybciej.

* Zwroty dotyczą zakupu na paragon fiskalny. Nie przyjmujemy zwrotów zamówień, do których wystawiona była faktura VAT (wyjątek stanowią jednoosobowe działalności gospodarcze).

Jeżeli masz jakieś pytania bądź wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny z Działem Obsługi Klienta (570 555 580 / sklep@szaluj.pl)

Reklamacja towaru - szaluj.pl

REKLAMACJE

JAK REKLAMOWAĆ TOWAR

Staramy się, aby w naszej ofercie znajdowały się towary wyłącznie najwyższej jakości, jednak jeżeli masz jakiekolwiek zastrzeżenia, masz prawo do złożenia reklamacji.

Informujemy, że każdy wniosek rozpatrywany jest indywidualnie, a czas na decyzję to ustawowe 14 dni.

W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt mailowy z Działem Obsługi Klienta pod adresem sklep@szaluj.pl

Nie możemy zagwarantować uznania reklamacji w przypadku, kiedy towar uległ zniszczeniu podczas nieprawidłowego użytkowania. 

02

reklamacje

Szaluj.pl - Profesjonalna obsługa
Join our newsletter and get 20% discount
Promotion nulla vitae elit libero a pharetra augue